Tuesday, December 6, 2011

NGA KOR MING AKAN SAYA LUDAH





Amaran Saya Pd Si Sial Nga.

Kurang Ajar Punya Si Sial Nga Kor Ming Hina Kedaulatan Dan Institusi Diraja Atas Kenyataan" Perak Darul Kartun".Tindakan Setiausaha DAP Negeri, Nga Kor Ming Yang Mengeluarkan Kenyataan "Perak Darul Kartun" Dalam Satu Ceramah Di Taiping, 9 September Lalu Dianggap Telah Menghina Kedaulatan Dan Institusi Diraja Perak..Jgn Hina Negeri Saya Wahai Nga Kor Ming, Jgn Sampai Saya Jumpa Dan Ludah Muka Awak Kerana Hina Negeri Asal Saya Ini Janji Saya Pada Rakyat Perak Juga Pada Yg Teguh Membawa Martabat Institusi Raja2 Melayu, Jgn Hina Dan Main Dengan Perasaan Org2 Melayu Kerana Mainan Politik Anda. Saya Juga Punya Tahap Kesabaran..Daulat Tuanku-

-Arman Azha Anak Perak-

5 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum,

perjuangan anda akan saya sokong dan sertai walaupun berlaku pertumpahan darah..sebagai orang melayu beragama islam dan dilahirkan di perak memang saya cukup marah...jgn sesekali menghina Agama kami,Raja2 kami dan Bangsa kami...sabar ada tahapnya dan jgn cuba nak mencabar kaum melayu!!!

Anonymous said...

Sdra Armand Azha,

Saya amat sokong.
Tiup semboyan.
Saya mohon bermama anda dan Rakan.

Nga Kor Ming dan Semua yang bersama dengan nya---Cukup lah.

arjuna waspada
changkat lobak.

Pakyong_bob said...

Salam Perjuangan!!!

Saya sokong!!!
ludah dia! Pijak Dia! Kurang Ajar Punya cina tak cebuk ni!!!

Anonymous said...

cakap berdegang-degang...adik aku kat kg pun leh cakap...

Anonymous said...

melayu yg menjadi penjilat cina yg hina agama islam, org melayu dan negara melayu

memang melayu sial!!!!....
keturunan pembelot agama, bangsa dan negara melayu

sokong patut diajar puak cina ni...