Tuesday, March 6, 2012

BN Kita Buat Kerja Jer, Buang Masa Layan PR


Salam sahabat2 yang saya hormati,

Saya rasa secara peribadi baik kita fokus buat kerja untuk bantu rakyat dan pahami nadi jantung rakyat. itu lebih utama drpd layan permainan provokasi pihak pembangkang yang tak habis2 sejak MAC 2008 hingga kini.



Rakyat dah bijak dan matang untuk menilai mana baik dan mana tidak. Saya rasakan lebih baik kita daripada Barisan Nasional terus fokus dalam agenda sebenar iaitu jadi kerajaan yang benar2 mewakili aspirasi hati rakyat dari pada ikut rentak mainan politik kebudak-budakkan pihak Pakatan Rakyat.



Kita dah tahu mereka ni hanya nak jadi pembangkang sahaja, apa jua benda baik yang kerajaan Barisan Nasional buat mereka akan bangkang kerana dah dalam darah daging mereka. Kalau tak der provokasi, fitnah, kebencian, politik ala2 gangsta mana mungkin Pakatan ni leh wujud, kerana jika kita nilai itu lah gerak kerja mereka.



Bagi saya baik kerajaan Barisan Nasional terus dan konsisten dalam gerak-kerja serta implentasi program2 dan dasar-dasar yang kearah membina serta membantu Rakyat.

Transformasi yang dibawa oleh YAB DS Najib , pada mulanya ramai yang rasa ianya tidak akan berjaya tetapi kini kita lihat majoriti rakyat Malaysia tanpa mengira kaum, bangsa ataupun agama sudah memahami serta menyokong Transformasi yang dibawa oleh YAB Ds Najib.



Barisan Nasional telah kembali dihati rakyat, ini kita boleh lihat di program2 yang dianjurkan secara rasmi atau pun secara tidak rasmi, golongan2 muda khususnya golongan bijak pandai juga telah kembali menyokong Barisan Nasional kerana apa yang dikatakan dan dijanjikan dilaksanakan dan dikotakan oleh Barisan Nasional.

Kita harus bersyukur kerana kita mempunyi seorang pemimpin berjiwa besar seperti YAB Ds Najib kerana dengan renadah diri dan ikhlas memohon maaf atas kesalahan atau kelemahan Barisan Nasional pada rakyat Malaysia. Ini satu tindakan yang harus kita contohi dan hormat kerana buat kata orang2 putih "Its Take A Real Man To Admit Mistake And Appologize"

Saya harap rakan2 drpd Barisan Nasional baik ahli atau pun yang menyokong Transformasi yang di bawa oleh Ds Najib akan terus bergerak kehadapan untuk pastikan kepentingan Rakyat adalah Nadi Barisan Nasional.

TONTONI DAN PAHAM APA TRANSFORMASI KERAJAAN

BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA (BR1M)



KEDAI RAKYAT 1MALAYSIA (KR1M)



KLINIK RAKYAT 1MALAYSIA



PENCAPAIAN PELAJAR



MENGURANGKAN JENAYAH



MENINGKATKAN PENGANGKUTAN AWAM



MEMBENTERAS RASUAH




WE WALK THE TALK, BUANG MASA JER LAYAN KERENAH PAKATAN YANG PENUH NGAN MAINAN POLITIK ANAK2 KECIL..

BARISAN NASIONAL PILIHAN ORANG MUDA.

No comments: