Wednesday, March 21, 2012

Ds Najib Ajar Anak Muda Jadi Pemimpin, Anwar Ajar Anak Muda Demo Jalanan





Majlis pelancaran yayasan sukarelawan siswa (yss) di sempurnakan oleh YAB DS Najib di Dewan Agong Tuanku Canselo (DATC) UiTM shah alam.

Di jangka seramai hampir 15 ribu pelajar dari seluruh ipta dan ipts hadir, cuma yang tak hadir ialah ADAM ADLI pasal dia tak di jemput kerana merosakkan masa hadapan generasi akan datang.











Gambar menunjukkan seribu erti dan makna, harapan anak muda bersama Barisan Nasional. Beza cara pendekatan antara YAB DS Najib Dan DS Anwar.

Dimana YAB DS Najib Mahukan generasi muda berjaya dalam pendidikan dan berfikiran matang dalam hadapi kehidupan masa hadapan, berbeza dengan DS Anwar yang mengajar generasi muda berdemostrasi jalanan tidak menghormati undang-undang, tidak menghormati sistem kehakiman, tidak menghormati pihak polis dan pelbagai yang negatif diajar pada generasi muda.

Yang pasti kini Barisan Nasional Pilihan Generasi Muda.










Maka jelas persepsi yang mengatakan anak muda tidak bersama2 Barisan Nasional adalah salah dan hanya mainan politik sempit Pakatan yang kian hilang sokongan kerana rakyat menilai sepanjang beberapa tahun kebelakangan ini.

SUARA ANAK MUDA 1MALAYSIA teguh bersama2 kepimpinan YAB DS Najib, BN Pilihan Generasi Muda. ( Terima kasih DET Utk Gambar2 Diatas)

No comments: