Sunday, March 25, 2012

PR SELANGOR "LAWAN TETAP LAWAN" TAPI SESAMA SENDIRI KERANA KUASA




Azmin Ali dilihat tidak bijak mengawal emosi tatkala berhadapan dengan musuh. Kekeliruan timbul apabila Azmin dilihat beriya2 menyerang Hasan di Sidang DUN minggu lalu.BANTAI JANGAN TAK BANTAI, RM300,000 TU BOLEH BUAT RUMAH , NI RENOVATION PEJABAT JER..TAHNIAH PR PAKAI DUIT RAKYAT CAM BAPAK KORANG PUNYA, LAWAN SAMA SENDIRI KERANA GILER KUASA. LAWAN TETAP LAWAN..HEHEHHEH



Lebih malu apabila MB Selangor yang juga Pemimpin PKR Negeri menafikan tuduhan Azmin dan mendakwa peruntukan Kos Ubah Suai Pejabat ketika memegang jawatan Exco itu rasional dan tidak melanggar etika.



Ini satu insiden yang membuktikan pergeseran 2 Pemimpin PKR Selangor. Seorang kemaruk berlagak dalam Sidang DUN nak tunjuk hebat macam hero di Negeri tersebut. Seorang lagi mahu kekal MB dan buat kenyataan 'pelik' kerana dikhuatiri akan terbongkar penyelewengan sepanjang memerintah Negeri yang sama.



Ikut rasional kenyataan Khalid Gagap lebih tepat kerana Dr. Hasan Ali merupakan bekas orang kanan beliau. Azmin tak pernah duduk di Pejabat Kerajaan Negeri pun. Hanya sibuk cari strategi mahu rampas jawatan MB.




Beliau mahu mempamerkan diri seolah2 jaguh di Negeri ini yang memperlihatkan 'kelayakan' dirinya memegang jawatan MB. Di samping ia memberi ruang kepada pengundi untuk beri peluang kedua kepada Pakatan untuk kekal di Negeri tersebut pada PRU13. Walhal kedua2 nya sama sahaja.

Azmin yang sebelum ini pernah membuat kenyataan terbuka mengkritik Pimpinan Khalid Ibrahim menerusi talian telefon bersama media yang kononnya diboikot TV3 secara susunatur akalnya yang kian beku untuk meyakinkan pengundi agar terus mengundi PKR dengan manifesto baru yang meletakkan dirinya selaku MB baru. Adakah Azmin berani mengkritik tindakan Khalid Ibrahim secara terbuka di Sidang DUN Selangor yang sedang berlangsung pada ketika ini?



Azmin juga dilihat tidak seteru dengan Pimpinan2 yang dilabel Reformis pada era 1998 dan menjadi punca utama beberapa pimpinan ini bertindak keluar dari parti dan tidak menyokong Anwar.



JADI PADA PRU13 TAK PERLU PENING2 LAGI, BN PILIHAN TERBAIK RAKYAT MALAYSIA.

No comments: