Sunday, March 11, 2012

TAHNIAH MB PERAK, HERO BANTU MANGSA KEMALANGAN



Menteri Besar, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir melalui detik cemas apabila menyaksikan sendiri kemalangan maut yang mengorbankan pasangan suami-isteri di Jalan Kuala Gula, petang tadi.



Sebelum itu, rombongan Dr Zambry dan Setiausaha Kerajaan Negeri, Datuk Abdul Puhat Nayan dalam perjalanan pulang ke Ipoh selepas mengadakan perjumpaan bersama masyarakat Cina di Kuala Kurau kira-kira jam 3 petang.



Sebaik tiba di tempat kejadian, beliau segera menghulurkan bantuan dan cuba mententeramkan mangsa kemalangan yang turut mencederakan lima penumpang yang lain termasuk dua kanak-kanak.



*TAHNIAH PADA DS ZAMBRY YANG TURUN MEMBANTU MANGSA KEMALANGAN, JIKA PEMIMPIN PR SAYA RASAKAN JIKA BERLAKU KEMALANGAN KETIKA SELESAI PROGRAM, SUDAH PASTI HANYA AKAN LALU DAN BISING KENAPA JALANRAYA SESAK..

INI MENUNJUKKAN PEMIMPIN2 BARISAN NASIONAL ADALAH PEMIMPIN RAKYAT YANG SEBENAR, BUKAN SEKADAR LAUNGAN RAKYAT RETORIK DI PENTAS2 CERAMAH , TETAPI PEMIMPIN BN BERTANGGUNGJAWAB DAN MELAKSANAKAN AMANAH RAKYAT YANG DI BERI..

PRU13 RAKYAT BERSAMA2 BARISAN NASIONAL..

1 comment:

Unknown said...

salam man,semoga ia jadi ikutan dan tauladan kepada semua masyarakat tidak kira sama ada BN dan PR