Sunday, April 22, 2012

HIMPUNAN AMAN BATAS 'PLG' 25HB APRIL TAAT SETIA PADA RAJA2 MELAYU



Salam Perjuangan Sahabat2 Yang Di Hormati.

Himpunan Aman Warga BATAS Malaysia Dan Persatuan Seni Silat Melayu Akan Berhimpun Secara Aman. Bagi Menyatakan Sokongan Pada Pada YM Ayahanda Khalifah Pak Long Ghani(PLG)Al-Rawa Atas Anugerah Khas Yang Akan di Sampaikan Oleh YAB Dato Seri Najib Tun Razak Perdana Menteri Malaysia.



Demi Mengekalkan Keselamatan, Ketenteraman, Kestabilan Dan Keharmonian Negara, Lokasi Awalnya Sepatutnya Berlangsung Di DATARAN MERDEKA Telah Di tukar Ke Lokasi Baru Atas Menghormati Nasihat Ketua Polis Negara Dan Kementerian Dalam Negeri.



Perhimpunan Aman BATAS Malaysia Bersama2 Warga Silat Akan di Langsungkan Di:

Lokasi : Stadium Bolasepak Cheras , Kuala Lumpur

Tarikh : 25hb April 2012

Waktu : Bermula Jam 6ptg

Marilah Kita Bersama2 Berikrar Dan Berdiri Bersama2 YAB Dato Seri Najib Tun Razak Dan YM Ayahanda Khalifah Pak long Ghani (PLG) Al-Rawa Menyatakan Ikrar Taat Setia Kepada Yang Di Pertuan Agong.



Perjuangan untuk Mempertahankan Institusi Raja2 Melayu Adalah Amanah dan Tanggungjawab Kita Semua Sebagai Rakyat Malaysia. Jangan Kita Benarkan Gerakan2 Untuk Menjatuhkan Insititusi Raja Melayu Ni Berteruskan lagi.



Mohon Rakan2 Untuk Bersama2 Berhimpun Secara Aman Dan Sudi Sebarkan Maklumat Ni.



Saya Mewakil Majlis Amal Bersatu Taman Tun Dr Ismail, BATAS TTDI Dan Suara Anak Muda 1Malaysia Akan Teguh Dan Bersatu Untuk Mendaulatkan dan Memartabatkan Institusi Raja2 Melayu.













DAULAT TUANKU, DAULAT TUANKU, DAULAT TUANKU.

Ikhlas
Ayahanda Armand Azha
Majlis Aman Bersatu
Taman Tun Dr Ismail (TTDi)

4 comments:

Anonymous said...

sekalung tahniah kepada Ayahanda PLG diatas anugaerah yg diberikan...kami dari Gombak akan terus menyokong ayah dan mendaulatkan Intitusi2 Raja Melayu...

Kinta Menjerit said...

Tahniah...

one said...

bagaimana hendak menjadi ahli batas ye??

Anonymous said...

ALLAHUAKHBAR!!!..ALLAHUAKHBAR!!!..
ALLAHUAKHBAR!!!
ISLAM AGAMAKU...HIDUP MATIKU UNTUK ISLAM.RASULLULLAH MENINGGALKAN DUA PERKARA KEPADA UMATNYA IAITU AL-QURAN DAN HADIS.AYUH BANGUN UMAT YANG MENGAKU UMAT NABI AKHIR ZAMAN..DAULATKAN ISLAM..DAULATKAN HUKUM ALLAH...HUDUD ITU HUKUM ALLAH YANG HAQ.ALLAHUAKHBAR...