Tuesday, April 17, 2012

"ONLY THE STRONG SURVIVE"



Salam 1Malaysia Rakan2 Yang Di Hormati

"ONLY THE STRONG SURVIVE" 1 Ungkapan Yg Mudah, Tapi Besar Maksudnya. Dlm Perjuangan Macam2 Dugaan Pahit Dan Manis Harus Di Lalui, Kesetiaan Harus Ada Dlm Hati, Semangat Kesetiaan Dlm Persahabatan Harus Kekal Ada.

Pada Yg Kecewa Atau Kecil Hati, Jgn Lari Pada Perjuangan, Kerana Hanya Yang Terbaik Akan Berjaya. Bila Kita Gagal Kita Bangkit Dan Berusaha Utk Terus Berjaya, Tetapi Jika Kita Gagal Dan Lari, Perasaan Ingin Tahu Akan Terus Menghantui Fikiran Dan Hati..

Mula Lah Menyalahkan Semua Perkara Dan Orang, Tetapi Dlm Hati Sudah Ada Jawapannya Tersendiri.



Bukan Semua Di Lahirkan Utk Di Jadikan Pemimpin, Dan Bukan Mudah Utk Jadi Pemimpin. Nampak Mudah Tapi Nak Laksana Perkara Berbeza. Bukan Mudah Nak Puaskan Hati Semua Orang, Tapi Ianya harus Di laksanakan juga "ONLY THE STRONG SURVIVE" Anda Bagaimana?

Yang Kecewa Dan Tak Dapat Harapan Nak Jadi Calon PRU13 Dalam BN, Sepatutnya Teruskan Perjuangan, Kerana Harus Kita Imbas Kembali Kenapa Kita Berjuang Masa Muda2 Dahulu? Nak Berkhidmat Pd Rakyat Atau Nak Kejar Jawatan?

Jika Kita Ikhlas Dalam Perjuangan Insyallah Allah SWT Akan Izinkan Dan Rakyat Akan Menilai. Jgn Kejar Jawatan Dan Pangkat..Teguhkan Semangat Dan Kesetiaan Pada Saf Perjuangan, Insyallah Akan Berjaya-

Armand :)

No comments: