Tuesday, April 17, 2012

YAB DS NAJIB DENGAR LAH SUARA ANAK MUDA



"Anak Muda Pemangkin Perubahan Negara" Ini Prinsip Perjuangan Yang Saya Bawa Sejak Mula Saya Meletakkan Kedua2 Kaki Saya Dalam Arena NGO Dan Politik Pada 1996 Yang Lalu Hingga Kini Tidak Pernah Berubah Walaupun Sedetik.



Dalam Apa Jua Perjuangan Kita Harus Senantiasa Berpegang Pada PRINSIP, Jika Kita Sanggup Lupa Dan Gadaikan PRINSIP Kerana Perkara2 Remeh Temeh, Maka Hilangkan Keteguhan Kita Secara Peribadi.

Saya Berdiri Teguh Dalam Perjuangan SUARA ANAK MUDA 1MALAYSIA, Kerana Anak Muda Mahukan Suara Mereka Di Dengari Dan Di Amik Peduli. Dasar2 Negara Juga Harus Kembali Segar Utk Anak2 Muda Bersama Dalam Membina Negara Maju 2020.



Tindakan Berdemo Secara Aman Ini Juga Harus Dilihat Dari Sudut Positif Sebagai Desakan Golongan Muda Negara Ini Yang Ingin Memainkan Peranan Aktif Sebagai Rakan Pembangunan Dan Pembinaan Negara Serta Mahukan Sebuah Kerajaan Yang Prihatin Terhadap Masalah Anak Muda.



Tetapi Realitinya Di Negara Ini Anak Muda Dilihat Sebagai Ancaman Dan Pelbagai Tindakan Menekan Dan Tidak Munasabah Dikenakan Kepada Golongan Muda Ini.Sering Kali Suara Anak Muda Dinegara Ini Dipinggirkan Dan Tidak Diambil Serius Oleh Pentadbiran Kerajaan. Pihak Yang Bertanggungjawab Harus Perihatin Dalam Perubahan Landskape Politik Tanah Air Kita.



ANAK MUDA JUGA HARUS PAHAM HAK KEBEBASAN BERSUARA,JUGA HARUS ADA SIFAT TANGGUNGJAWAB PADA NEGARA KITA UNTUK TERUS MAJU KEHADAPAN.

Nak Berhimpun Secara AMAN Himpun Lah, Nak Berdemo Secara Aman Berdemo Lah, Tak Salah. Tapi Anak Muda Juga Harus Tanam Sifat Sayangkan Negara Malaysia Tercinta Dengan Tanggungjawab. Kadang2 Jiwa Anak Muda Memberontak Merasakan Apa Jua Yang Di lakukan Adalah Betul Dan Tak Salah. Biasa Lar Darah Anak Muda Darah Panas :)

Tetapi Jika Dibiarkan Tanpa Di Berikan Nasihat, Anak2 Muda Akan Terus Tersasar Dan Sesat Dalam Perjuangan Mereka Sendiri.Anak Muda Harus Terbuka Dan Matang Dalam Membuat Penilaian Dan Dengarlah Nasihat2 Yang Baik Bagi Perjuangan Anak Muda Ini Teguh Pada Prinsipnya.

PADA BARISAN KEPIMPINAN TERTINGGI NEGARA, DENGAR LAH NADI ,DEGUPAN JANTUNG DAN SUARA ANAK MUDA 1 MALAYSIA.



SAYA HARAP TULISAN SAYA NI AKAN DI AMIK PEDULI OLEH YAB DATO SERI NAJIB SELAKU PEMIMPIN NO 1 MALAYSIA. ANAK MUDA MAHU DIPIMPIN, ANAK MUDA MAHU SUARA DI DENGAR , ANAK MUDA SAYANGKAN NEGARA MALAYSIA TERCINTA.

SAYA HARAP PADA PEMIMPIN2 DAN BODYGUARD2 YAB DATO SERI NAJIB BILA, PEMIMPIN NO 1NEGARA TURUN PADANG, JANGAN LAH DIHALANG ATAU DIKERUMUNI OLEH PEMIMPIN2 BESAR, BERILAH KAMI ANAK MUDA PELUANG BERSAMA2 YAB DATO SERI NAJIB.

SEKIAN, TERIMA KASIH.



ARMAN AZHA
SUARA ANAK MUDA 1MALAYSIA

No comments: