Thursday, April 19, 2012

V-Vendetta New World Order = PAKATAN = Freemason







Salam Anak2 Muda Malaysia,

Sedar Atau Tidak Gerakan Indoktrin Freemason Telah Meresap Dalam Pemikiran Kita Sama Ada Kita Sedar Atau Tidak. Gerakan New World Order Adalah Gerakan Terancang Freemason Untuk Jadikan Dunia Ini Dalam Gengaman Mereka Sama Ada Kita Sedar Atau Tidak.



Trend2 Seperti V-Vandetta Ini Nampak COOL Bagi Anak Muda, Tetapi Jika Mereka Tidak Menilai Dengan Matang Tanpa Mereka Sedari Mereka Telah Dijajah Minda Mereka Utk Menjadikan Dunia Ini "NEW WORLD ORDER"



Gerakan Ini Amat Terancang Dimana Kita Lihat Satu Persatu Negara2 Islam Jatuh Dan Huru Hara Atas Dasar Perjuangan HAK ASASI.

Wahai Anak2 Muda Bukak Mata Dan Nilai Serta Lihat Apa Yang Sedang Berlaku Didunia Ini, Kuasa2 Negara Islam Yang Kuat Diruntuhkan Atas Dasar HAK ASASI. Kita Juga Turut Terikut Rentak Mainan Mereka Tanpa Kita Sedari.

Perjuangan HAK ASASI, KEBEBASAN MEDIA, KEBEBASAN BERSUARA Dan Akhirnya Tanpa Kita Sedari Perjuangan KEBEBASAN MEMILIH AGAMA ( Murtad ) Gerakan Ini Sudah Bermula Pun Di Negara Kita Dan Dilihat Disokong Kuat Oleh Barisan Kepimpinan PAKATAN.

Sexuality Merdeka Satu Gerakan Untuk Menunjukkan Institusi Agama Kita Boleh Di Gegarkan Dengan Yang Menyokongnya Adalah Orang Melayu Liberal Yang Tidak Sedar Mereka Telah Di Indoktrin Oleh Fahaman FREEMASON.



Aktivis (Seperti Didalam Gambar) Merasakan Perbuatan Ini Adalah Trend Abad Ke-21 Dan Mengikut Peredaran Arus Semasa, Tetapi Pada Hakikatnya Mereka Tidak Tahu Siapa Sebenar Dalang Yang Merancang Cipta Aktiviti Sosial Politik Ini Yang Bertopengkan Kepada "Perubahan". Setiap Perubahan Akan Dituntut Sehingga Membawa Kepada Perubahan Yang Lain Dari Keadaan Dan Situasi Yang Baik Sehinga Menimbulkan Kepada Keadaan Dan Situasi "Perubahan" Huru-Hara Dan Buruk (Chaos) Terhadap Sesebuah Negara....



No Authority, No Master, No God, No Nation, No Race & Total Freedom! .....Dan Yang Sebenarnya Membawa Kepada Anarchism Of The New World Dis-Order!



P/S: Ya'all! It's Not About Occupy Dataran But Please.... Occupy Your Mind!

ANAK MUDA BUKA MINDA DAN BANGKIT MENENTANG GERAKAN "NEW WORLD ORDER" IANYA MASIH BELUM TERLAMBAT.

No comments: