Thursday, May 31, 2012

RAFIZI RM 3JUTA KONO BAYAR?



Rafizi Ramli kan dah kena.Dicampur pula dengan latihan yang diterima daripada Anwar Ibrahim menjadikan Rafizi Ramli sebagai seorang yang sangat malang. Sudahlah masalah rumahtangga tidak pernah dapat diselesaikan, sudahlah masalah peribadinya pun membuatkan dia kelihatan seperti makhluk tak cukup sifat, kini masalah baru pula melanda.



Rafizi sekiranya didapati bersalah dek kerana undang-undang BAFIA akan menyebabkan dia didenda RM3 juta. Bagi pemimpin PKR yang kebanyakannya miskin-miskin belaka sebagaimana yang mereka dakwa, phuiiitttttttt menipu jer, setakat RM3 juta apa ada hal kata orang di PAKATAN, oohhhh masyuuukkk.

Dalam keghairahan untuk melondehkan semua yang dikatakannya sebagai penyelewengan, Rafizi Ramli terperangkap dengan undang-undang yang sepatutnya dia fahami lebih berbanding orang lain memandangkan Rafizi Ramli adalah seorang akauntan bertauliah, bukannya seekor lembu liar yang perlu ditangkap, dibawa naik kapal, diternak sampai gemuk dan kemudian disembelih untuk makanan orang lain. itu lah pasal dia kena korban oleh YB KJ



Keghairahan itulah yang membunuh Rafizi yang giler nak jadi calon PRU13!

Sekaligus mematikan peluangnya untuk bertanding yang khabarnya akan diletakkan di Pandan setelah lobi Janice Lee untuk bertanding di Pandan dihalang oleh PKR. Janice Lee khabarnya akan dipindahkan ke kawasan selamat DAP sama ada Sungai Pelek atau Batu Gajah bagi mengelakkan dia terus berkrisis dengan Teng Chang Kim dan Teresa Kok yang sememangnya memiliki puak masing-masing di Selangor.



Kesian Rafizi Jambu.. Sudah jatuh ditimpa tangga. Zuraidah dan Saifuddin Nasution pula nampaknya berlepas diri daripada Rafizi Jambu. Pada masa yang sama, Rafii Jambu tidak hanya mendatangkan masalah kepada dirinya tetapi juga kepada bekas kakitangan bank yang membantu menyeludupkan maklumat sulit pelanggan bank serta bank itu sendiri.

Tu lar, jgn nakal2 tau kan dah kena...
Post a Comment