Sunday, June 10, 2012

Titah DYMM Tuanku Sultan Ibrahim Ibni Almarhum Sultan Iskandar



Tuanku Sultan Johor beri isyarat jelas kepada mereka yang biadap keatas baginda dan juga seluruh rakyat Johor. Gambar diatas jelas memberikan kita satu petunjuk jelas bahawa DYMM Tuanku Sultan memperli Nizar bekas MB Perak tentang isu pembelian plat number WWW 1 yang mana Nizar lemparkan fitnah keatas baginda Tuanku Sultan sebelum ini.



Pertama Sekali Saya Ingin Ucapkan Ribuan Terima Kasih Dimana Tadi Saya Dengar Ikrar Taat Setia Dan Sayang Kepada Saya. Begitu Juga Yang Adalah Amanah Saya Untuk Saya Sayang Rakyat Saya.





Tiada Rakyat, Tiada Raja. Raja Dan Rakyat Berpisah Tiada. Lagi Satu Saya Nak Ingatkan Semua, Saya Ada Permintaan, Saya Nak Rakyat Saya Semua Bersatu, Tak Kira Kaum, Mesti Bersatu. Bersatu Kita Kuat, Bercerai Kita Runtuh. Saya Tidak Akan Lupa Hari Bersejarah Ini Sampai Bila-Bila.





Titah DYMM Tuanku Sultan Ibrahim Ibni Almarhum Sultan Iskandar,
Sultan & Yang Dipertuan Bagi Negeri & Jajahan Takluk Johor Darul Takzim.
10/06/2012 Istana Pasir Pelangi Johor

Daulat Tuanku!

No comments: