Sunday, September 23, 2012

1Pemuda Bersatu Tentang Sam Bacile "Innocent Of Muslim"

Ini Lah Dia Musuh Islam SAM BACILE
FILEM YANG TELAH MENCETUSKAN KEMARAHAN UMAT ISLAM SELURUH DUNIA

Salam Pd Para Pejuang2 Yg Saya Hormati, Saya dgn rendah diri mengucapkan tahniah kepada semua rakyat Malaysia, tanpa mengira apa agama yg anda anuti, fahaman poltik dimana kita turun beramai-ramai bersama YB Khairy Jamaluddin untuk membantah semua usaha menghina agama lyg semakin berleluasa dewasa kini.
RIBUAN YANG HADIR
Kita rakyat yg bertamadun, kita perlu menghormati agama, adat dan budaya kaum lain. Jangan kita gadaikan prinsip asas yg mengekalkan keharmonian negara ini. Sejarah telah dilakarkan pada hari Jumaat 21/9 jam 1pm di Masjid Kg Baru bersatu menzahirkan bantahan kita terhadap satu dua kerat manusia yg tak reti menghormati kaum lain. Dalam kes filem "Innocent of Muslims" kita perlu ingat bahawa musuh utama kita ialah Sam Barcile yg menghasilkan filem tersebut, bukan rakyat Amerika.

UCAPAN YB KHAIRY
Jutaan Rakyat Amerika, kususnya yg beragama Islam juga kecewa Nabi Muhammad s.a.w. dihina sedemikian rupa3 Kita gesa google menghentikan dasar yang tidak sihat dan tidak menghormati sensitiviti agama dan kaum ini Kalau di Amerika pihak yang menyumbangkan dana untuk menyerang dan menjatuhkan Kerajaan Amerika disifatkan sebagai pengganas (terrorist).



Di Malaysia pun sama lah..Anwar boleh dilabel sebagai pengganas di rantau Asia yang berusaha menjatuhkan Kerajaan Malaysia yg dipilih rakyat. Anwar mempunyai rangkaian pengganas dari luar negara seperti George Soros Dan Israel yg menyumbangkan dana untuk menghancurkan negara Malaysia!

MASIH lagi balaci pembangkang yang benak-benak ini pura-pura tak faham dengan siginifikasi penerimaan dana asing oleh beberapa NGO dan portal berita yang diketahui pro Pakatan haram ini dengan pelbagai aktiviti untuk menjatuhkan kerajaan. Apa yang mereka tidak faham atau sengaja tidak mahu faham ialah, dana asing ini bukan dari sebarangan organisasi tapi organisasi yang ada kaitan dengan pertubuhan yahudi yang diketahui aktif dalam aktiviti menjatuhkan beberapa kerajaan Arab sebelum ini.


Kalaupun nak jatuhkan kerajaan dengan menggunakan dana asing, takkanlah dana yahudi itu juga yang diterima? Apa dah takde jalan lain sangat ke? Bersih, Suaram, Malaysiakini, semuanya sudah diketahui menerima dan dari George Soros atau National Endowment Democracy (NDI) – juga ada hubung kait dengan yahudi. Aktiviti semua NGO haram ini sudah diketahui hanya untuk menjatuhkan kerajaan saja. Tidak setakat menyalurkan dana, organisasi asing ini juga terlibat dalam urusan strategi menghadapi pilihanraya parti-parti pembangkang.


NDI contohnya adalah konsultan yang terlibat dalam menyediakan kursus menghadapi piilihanraya bagi PKR (rujuk disini), dan sememangnya antara 3 komponen Pakatan Rakyat, PKR adalah pihak yang mempunyai kaitan rapat dengan semua media yang disebutkan di atas. Semuanya melalui kaitan Anwar Ibrahim dan organisasi pemberi dana asing ini.
RIBUAN YANG HADIR NYATAKAN BANTAHAN

UCAPAN DRPD DATO AZEEZ PRESIDEN KELAB PUTRA 1MALAYSIA

TURUT BERSAMA YB DATO IBRAHIM ALI DAN YB DATO HASSAN ALI

Jadi yang PAS bersusah payah menyertai demo membantah yahudi kerana penglibatan dengan filem "Innocence of Muslim" yang menghina Islam itu buat apa, sebab PAS sendiri pun dibayar mengguna duit yahudi untuk menghadirkan ahli-ahlinya dalam beberapa demo yang diadakan Pakatan haram ini sebelum itu. Antaranya Bersih itulah. Tak tahulah sama ada PAS dan DAP sedar atau tidak bahawa mereka dipergunakan PKR untuk mendapatkan dana asing bagi keuntungan Anwar dan PKR sahaja.


Sebab itu yang hebat ke sana ke mari naik jet eksekutif ialah pemimpin PKR dan yang ada kaitan dengannya (Anwarinas). Begitu juga dengan para penyokong PAS ini, mungkin ada yang tidak tahu bahawa sumber wang yang digunakan untuk menampung kedatangan mereka semasa menghadiri demo Bersih 3.0 tempoh hari adalah dari dana yahudi (Ambiga mengaku terima dana Soros dan NDI untuk jayakan himpunan Bersih)!!


Penyokong DAP tidak ada masalah sebab mereka bukan ada hal makan benda-benda haram pun. Patutlah perjuangan Pakatan Rakyat ini tidak berkat, rupanya terima dana yahudi untuk jatuhkan kerajaan Islam Malaysia. Ini kalau bukan tamparan hebat, tak tahulah nak panggil apa.

FIKIRKAN INI MASA HADAPAN NEGARA KITA
JIKA KITA IZINKAN KITA KHIANATI  PEJUANG2 LAMPAU DAN ANAK CUCU KITA

TIDAK KAH SAUDARA TERTANYA, MANA ANWAR DALAM ISU INI
KITA PUNYA AKAL DAN FIKIRAN UNTUK MENILAI MANA BAIK DAN MANA TIDAK, JGN MENANG BERSORAK HILANG NEGARA TERCINTA PADA GERAKAN TERSIRAT YAHUDI...

APA PUN TAHNIAH PADA PEMUDA UMNO , PEMUDA PAS SERTA RAKAN2 NGO YANG BERSATU DALAM MEMBANTAH ISU INI 1PEMUDA BERSATU HARAPAN NEGARA.

No comments: