Thursday, September 6, 2012

Mana YB Nurul Izzah? Rintihan Peniaga Kecil Lembah Pantai, Dia Tak Layan!!!

Perjuangan Suara Anak Muda 1Malaysia, Terus Membela Suara Rakyat Yang Perlukan Pembelaan



Suara Anak Muda 1Msia (SAM1M) Sessi Pertemuan Ngan Peniaga2 Bangsar Niaga Di Bawah Pengurusan UDA Holding, Mendengar Rintihan Hati Peniaga Kecil Bumiputra Yg Perlukan Pembelaan Dan Suara Mereka Di Dengar.



Pihak Pengurusan Tertinggi UDA Harus Perihatin Dan Turun Padang Dan Lihat Situasi Keadaan Komplek Ini Dan Peniaga2, Nyata Komplek Ini Tidak Diurus Dengan Baik Utk Kebajikan Peniaga2 Ini.

Pengurusan UDA Harus Ingat Asal Penubuhan UDA, Jgn Lupa Kenapa UDA Di Tubuhkan...


Peniaga2 Kecil Bumiputra Bersama2 Suara Anak Muda 1Malaysia Mengadakan Sidang Akbar Di Luang Legar Komplek Bangsar Niaga.



Syukur Alhamdulilah, Selepas Sidang Akhbar Tersebut, Saya Mendapat Panggil Telefon Di Mana YB Ds Ismail Sabri Telah Memberikan Persetujuan Utk Turun Bertemu Ngan Peniaga2 Kecil Bumiputra Kompleks Niaga Utama Bangsar Pada Hari Isnin 10hb Sept 2012 3ptg,

Ni Lah Contoh Pemimpin Perihatin Pd Rakyat,Saya Mewakili SAM1M Dan Peniaga2 Kecil Bumiputra Di Kompleks Niaga Utama Bangsar Ingin Mengucapkan Terima Kasih YB Ds Ismail Sabri Menteri Perihatin.



Dimana Ahli Parlimen Lembah Pantai YB Nurul Izzah? Kenapa Tak Turun Padang Dan Bantu Rakyat? Asyik Sibuk Ceramah Bantai Kerajaan, Sehingga Rintihan Peniaga2 Kecil Dalam Kawasannya Sendiri Pun Tidak Di Endahkan.



Peniaga2 Kecil Bumiputra Ini, Memberikan Keyakinan Lebih Kepada NGO Suara Anak Muda 1Malaysia (SAM1M) Utk Membantu Mereka Daripada Ahli Parlimen Lembah Pantai YB Nurul Izzah..

Kalau Tak Leh Nak Jaga Kebajikan Rakyat Lembah Pantai, Lain Kali Jgn Sibuk Nak Jadi Wakil Rakyat, Ini Dah Dapat Mandat Tak Buat Kerja..Adeiii..









SAM1M Akan Terus Bela Rakyat Tanpa Kira Kaum, Agama Dan Bangsa Atas Dasar Semangat Perpaduan 1Msia.

No comments: