Sunday, November 18, 2012

Pemuda BN Sedia Pentas Untuk Anak Muda

TAHNIAH PADA PESERTA2 KURSUS UNIT PIDATO PEMUDA BN
Syukur Alhamdulilah Selesai Ngan Jaya Kursus Pemidato Muda Anjuran Unit Pidato Pemuda BN, Tahniah Peserta2 Muda Seluruh Negara Yang Hadir, Bangga Melihat Jiwa Dan Semangat Anak Muda Yg Minat Dlm Politik


UNIT PIDATO PEMUDA BN

Pemuda BN Sedia Pentas Untuk Anak Muda Berdepan Dengan Pembangkang
Oleh: Mohd Faizal Mohd Salleh

1SUARA, 1HARAPAN, 1MALAYSIA

Kuala Lumpur, 17 Nov – Unit Pidato dan Pengucapan Awam Pemuda BN hari ini mengadakan Kursus Kemahiran Berdebat Pemuda BN yang bertujuan untuk melatih muka-muka baru untuk mereka tampil sebagai penceramah atau naik ke pentas debat, dialog atau perbahasan.

TERIMA KASIH DATUK MEGAT P/SU PEMUDA UMNO MALAYSIA

Pengerusinya, Lokman Noor Adam berkata, ia merupakan langkah kedua selepas kursus-kursus yang telah dianjurkan sebelum ini.
SEDIA BERKHIDMAT

“Sebelum ini kita mengadakan kursus-kursus untuk melahir dan melatih penceramah-penceramah dan kini kita fokus pula untuk melatih mereka-mereka yang boleh berhadapan dengan pembangkang dalam siri-siri forum, debat dan sebagainya.
LATIHAN BERKUMPULAN

“Walaupun kita menjangkakan kehadiran hanya 30 orang untuk kumpulan fokus ini, namun hari ini yang hadir sudah melebihi 50 orang. Ini merupakan satu petanda baik kepada ahli-ahli kita kerana ia menjadi bukti bahawa minat golongan muda dalam ilmu komunikasi ini terbentuk khususnya dalam membantu BN dalam pilihan raya umum yang akan datang,” ujarnya yang juga EXCO Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia.

DEBAT ALA PARLIMEN

2 PEMACU PEMIMPIN PEMUDA BN

1MALAYSIA
LATIHAN CERAMAH

SALAH SEORANG PESERTA , BAKAL MELANJUTKAN
PELAJARAN SEBAGAI SEORANG DOKTOR

LATIHAN CERAMAH

TAHNIAH PADA PESERTA-PESERTA


LATIHAN BERKELOMPOK

DEBAT ALA PARLIMEN

PERBINCANGAN BERKUMPULAN

PENGERUSI UNIT PIDATO SDR LOKMAN NOR ADAM

BAHAS USUL-USUL POLITIK

Tambahnya, Unit Pidato dan Pengucapan Awam Pemuda BN merancang untuk mengadakan program sebegini dengan lebih kerap di masa hadapan, agar dapat melahirkan lebih ramai peserta-peserta untuk terlibat dalam kumpulan-kumpulan fokus ini. – MediaUMNO

1 comment:

Anonymous said...

Alhamdulillah, saya amat bangga melihat kesungguhan anak bangsa melayu dalam program sebegini.
Ayuh saudara melayu teruskan dan terus cita cita kalian. kalian pasti berjaya.
Kuatkan pegangan kaum melayu. lawan musuh musuh melayu yang berniat jahat. Saya percaya kalian akan menjadi pelapis negara.
I proud.. really.