Sunday, November 25, 2012

Siapa Anuar Hamzah? Manusia Yg Hina Ds Najib Kini Dapat Kontrak Makan UMNO?



Salam Sahabat2 Yang Di Hormati,
Saya ingin mengucapkan jutaan tahniah pada Sahabat Gunung yang berani buat pembongkaran ini, saya selaku Ahli UMNO akan berdiri teguh untuk pertahankan awak Sahabat Gunung.
Siapa Anuar Hamzah? Manusia Yg Hina Ds Najib Kini Dapat Kontrak Makan Perhimpunan Agung UMNO 2012?
Wahai manusia yang bergelar Annuar Hamzah, memang dasar yang opportunis menghina UMNO dan Pemimpin UMNO tapi mencari rezeki dengan UMNO.

Lihat betapa mulianya UMNO yang berikan kontrak pada penyapu macam Anuar Hamzah. 

Soal saya, apakah sudah tiada Ahli UMNO yang boleh kita berikan kontrak ini, apa sebabnya kita berikan keutamaan pada manusia durjana seperti Anuar Hamzah dalam Persidangan Agung UMNO 2012?

Saya selaku ahli UMNO rasakan pihak pengurusan harus lebih sensitif dalam isu ini, Saya selaku ahli UMNO rasakan WAJIB Kontrak ini diberikan pada ahli UMNO sendiri bukan pada penyamun yang bernama Anuar Hamzah.

SAHABAT GUNUNG SAYA MENDIRI TEGUH BERSAMA AWAK DALAM ISU INI..BERANI KERANA MENEGAKKAN KEBENARAN WALAUPUN PAHIT.

PETIKAN DRPD BLOG SAHABAT GUNUNG:

Anuar Hamzah- Aku Bukan Tabur Pasir Dalam Periuk Nasi Ko Tapi Aku Menjaga & Mempertahankan Rumah UMNO .....
Posted by Sahabat Gunung on 8:07 AM in barumenarikslider | 1 Komen



Alhamdulillah, akhirnya apa yang aku pendam sejak sekian lama dapat juga aku luahkan di sini, setelah ko petik nama aku hari ini dalam FB ko …

Hari nie aku nak jawab tuduhan jahat sahabat aku nie, saudara Anuar Hamzah …. Yang menuduh aku sebagai menabur pasir dalam periuk nasinya ….. Dan selepas mendoakan BN Hancur dalam PRU13, dia nak jadi orang pertama yang hulur sedekah kepada aku ….

Takpelah bro…. lebih baik ko pergi sedekah kepada anak-anak yatim, orang-orang susah lagi baik….. aku tak nak sedekah orang yang sombong macam ko nie ….

Bro, kenyataan ko mengatakan aku tabur pasir dalam periuk nasi pada ko nie satu tuduhan jahat bro …. Sejak bila plak aku tabur pasir dalam periuk nasi ko…. Ada BUKTI?

Aku hanya tulis dalam FB aku dengan ayat yang berbunyi….. “UMNO nie bagus.... walaupun 'orang' tu cakap UMNO sial, UMNO haram jadah, UMNO rasuah dll. ... tapi UMNO bagi gak 'orang' tu job catering.... macam dah tak de org UMNO yg bisness catering nie... tapi yg bestnyer... sanggup plak buat muka bodoh bisness dgn UMNO.”



Aku tak sebut pun nama ko…. Jadi adakah ini bukti bahawa aku telah menabur pasir dalam periuk nasi ko …..

Ko ada kata ….. “aku anak M'sia yg ada hak utk b'suara.”……


Jadi aku pun boleh cakap yang aku …………. “Aku anak M’sia dan AHLI UMNO yang ada hak untuk bersuara untuk mempertahankan Rumah UMNO dari dimasuki oleh orang-orang yang menghina, memaki UMNO, Najib dan 1Malaysia……..”

Jadi, ko janganlah kaitkan aku dalam masalah ko nie …. Takkan aku sebagai orang UMNO terpaksa menutup mata bila orang PKR atau PAS …. Opsss!!! Ko bukan orang PKR atau PAS …. Ko NGO bebas …..

sambung balik ….. takkan aku sebagai orang UMNO terpaksa menutup mata bila orang yang menghentam UMNO dan BN serta Najib untuk masuk ke Rumah UMNO ….


  
Okeylah bro ….. aku menDOAkan bisness ko terus suksess walaupun bukan di bangunan UMNO, banyak lagi peluang dan bisness di tempat lain berbanding di rumah UMNO ….

Aku takkan mendoakan yang buruk-buruk dan sombong… tak baik…. 




Sahabat-Gunung: Takkan kau akan mendiamkan diri kalau aku pergi berak, pergi kencing bersepah rumah ko, lepas tu aku masuk suka-suka jer makan kat rumah ko .... Aku juga ada hak untuk menjaga dan mempertahankan 'rumah UMNO' dari orang yang menghina dan memaki hamun parti UMNO....
Post a Comment