Thursday, January 17, 2013

Balu-Balu Askar Berdiri Bersama Ds Rosmah Mansor



Salam sahabat-sahabat yang dihormati.


Dikala PAKATAN Berterusan Terus Menfitnah Serta Menghasut Rakyat Untuk Membenci YAB Ds Najib Tun Razak Dengan Pelbagai Serang Terhadap YBhg Datin Paduka Seri Rosmah Dan Keluraganya, Beliau Terus Cekal Serta Tabah Dengan Menbawa Evolusi Serta Transformasi Untuk Terus Bersama-Sama Rakyat Dan Terus Menjaga Kebajikan Rakyat Itu Lebih Daripada Berceramah Menabur Fitnah Dan Kebencian Seperti Mana Di lakukan Oleh PAKATAN.




Alhamdulillah Serta Ucapan Tahniah Kepada Persatuan Veteran Tentera Melayu Telah Mengadakan Majlis Makan Malam  Balu-Balu Tentera Bersama YBhg  Datin Paduka Seri Rosmah Mansor.



Saya Mewakili Suara Anak Muda 1Malaysia Ingin Mengucapkan Jutaan Terima Kasih Kepada Presiden PVTM Sdr Ali Baharom Kerana Sudi Menjemput Kami Untuk Bersama-Sama Dalam Majlis Makan Malam Tersebut Serta Terima Kasih Pada Anak-Anak Bekas Tentera Menyatakan Hasrat Mereka Untuk Turut Bersama-sama Gerakan Suara Anak Muda 1Malaysia Adalah Salah Satu NGO Muda Yang Konsisten Perjuangkan Hak Anak-Anak Askar Veteran Tentera.



Kehadiran Di Dewan Tersebut Di Luar Jangkaan, Ribuan Balu-Balu Tentera Hadir Majlis Makan Malam Tersebut Dan Nyatakan Mereka Berdiri Teguh Menyokong Kerajaan Barisan Nasional Serta Mengucapkan Rasa Kesyukuran Ke Atas Kerajaan Pimpinan YAB Datuk Seri Najib Tun Razak Di Mana Transformasi Politik Kini Dapat di Rasai Oleh Mereka Di Akar Umbi.





Dalam Ucapan Ds Rosmah Mansor Beliau Nyatakan Pihak Kerajaan Khususnya Ds Najib Tun Razak Senantiasa Akan Terus Mendengar Dan Terus Menjaga Kebajikan Balu-Balu Tentera . Dalam Majlis Tersebut Beliau Melancaran Persatuan Peniaga Bekas-Bekas Tentera Selangor Dan Wilayah Persekutuan Bagi Salah Satu Perancangan Untuk Meningkatkan Ekonomi Bekas2 Tentera Agar Terus Di Jaga Kebajikan Mereka.



Pelbagai Sumbangan Di Salurkan Bagi Menjaga Kebajikan Balu-Balu Tentera Juga Kepada Veteran2 tentera Yang Banyak Berjasa Pada Negara Kita Supaya Agar Mereka Tidak di Pinggirkan Oleh Kerajaan Barisan Nasional.


Apa Yang Pasti Kita Bukan Sahaja Mempunyai Perdana Menteri  YAB Ds Najib Tun Razak Yang Rajin, Konsisten Dan Tekun Untuk Membela Rakyat Malah Mempunyai Isteri Perdana Menteri YBhg Datin Paduka Seri Rosmah Mansor Yang Begitu Perihatin Untuk Mendengar Degupan, Nadi, Suara Dan Rintihan Rakyat..

Pada Pihak PAKATAN Rakyat Dah Jelak Ngan Mainan Politik Kebencian Ciptaan Anda. Bezakan Kerajaan Barisan Nasional Dan Pakatan Adalah Terang Dan Nyata Dimana Barisan Nasional konsisten Selesaikan Isu Dan Kebajikan Rakyat Kerana Itu lah Laungan " JANJI DITEPATI"  BN (We Walk The Talk),Ini Yang Menakutkan Pakatan Yang Kita Ibaratkan  "RAJA DRAMA" N.A.T.O ( No Action Talk Only)

Wahai Pakatan Selesai Dahulu Masalah Dalaman Anda Dan Selesaikan Manifesto 2008 Di Negeri2 Pakatan Jangan Duk Berceramah Sahaja Tapi Selesaikan HAK RAKYAT...

No comments: