Tuesday, January 15, 2013

Statement Kurang Ajar Patrick Teoh, Anda Sokong Atau Tidak?

PATRICK TEOH JANGAN KURANG AJAR

Apa nak jadi dah sekarang ni, isu2 sensitif pun sudah berani di sentuh. Ini lah akibatnya bila kita bertelagah sesama kita akibat permainan politik yang berpanjangan tanpa menghiraukan apa yang akan terjadi. Sahabat2 renung-renungkan lah statement kurang ajar seorang manusia bernama Patrick Teoh. Saya rasa semua rakyat Malaysia kenali beliau dan tahu beliau merupakan penyokong kuat Pakatan. Mana lain pemimpin2 dlm pakatan tentang statement beliau ini, sudah pasti diam seribu bahasa.



Statement Patrick Teoh diatas dilakukan kerana beliau kini pengikut DAP dan turun di program2 anjuran DAP sebagai penceramah pentas DAP. Dimana pimpinan2 Pakatan Yang Beragama Islam kenapa diam seribu bahasa?


Sokongan Pemimpin2 Pakatan Pada Patrick Teoh Jelas

Saya yakin, pihak pakatan khususnya melayu2 liberal yang tidak sedar apa yang kini berlaku akan terus salahkan pihak kerajaan BN khususnya UMNO sedangkan yang keluar statement secara terang adalah orang kuat Pakatan sendiri. Kita tengok lah nanti, kompem...




"Kurang ajar betul celaka sorang ni..tak kiralah keputusan atau arahan datang drpd kerajaan pusat atau negeri..sekarang ni dah ada yang begitu berani mencabar dan menghina agama...inilah akibat bila liberalisme dan pluralisme agama menular dalam pemikiran rakyat Malaysia yang didokong oleh DAP dan PKR'

"Kini orang islam melayu pula asyik bertelagah sesama sendiri ketika usaha2 menghalang islamisasi sedang giat dijalankan" Sahabat Saya Sdr Adnan Seman 
(Peguam Muda)



Sebelum ini semua bantai pemimpin2  UMNO dan NGO yang konsisten pertahankan kalimah Allah tidak boleh diguna pakai dalam bible Bahasa Melayu secara terang2 menyokong keputusan majlis Fatwa kebangsaan dihina, dicaci, dimaki dan pelbagai2 lagi lah yang kita tahu pencacai2 Pakatan buat pada yang membantah.

Tapi kini bila Majlis syura mengatakan mereka juga bersependapat dalam isu bantahan pengunaan kalimah allah semua diam seribu bahasa. Sahabat2 ku didalam Pakatan bukak minda dan nilai secara matang apa yang berlaku kini, janganlah termakan hasutan dan nafsu kebencian yang ditanam oleh pihak mereka untuk kita berpecah belah demi kepentingan politik mereka. 

KITA PUNYA AKAL UNTUK MENILAI MANA BAIK DAN MANA TIDAK, RENUNG2KAN
Post a Comment