Wednesday, April 3, 2013

Kayuhan Patriotik Bersama @najib_razak

Najib, menteri kabinet kayuh basikal sekitar Putrajaya
03/04/2013 8:24pm

PUTRAJAYA - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menyertai kira-kira 10,000 peserta dalam Program Kayuhan Patriotik 1Malaysia di sekitar pusat pentadbiran kerajaan persekutuan ini, yang menjadi program pertama beliau melibatkan khalayak ramai selepas mengumumkan pembubaran Dewan Rakyat hari ini.

Ia juga berlangsung pada hari genap empat tahun Najib menjadi perdana menteri keenam Malaysia. Najib yang mengetuai konvoi bersama Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan menteri-menteri Kabinet mengayuh basikal sejauh 12 kilometer dalam acara bermula 5.20 petang itu.

Turut serta Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Rais Yatim, Menteri Pelancongan, Datuk Seri Ng Yen Yen, Ketua Setiausaha Negara, Datuk Seri Ali Hamsa, Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek.

Cetusan idea Najib sendiri, program kayuhan itu bermula di depan Kementerian Kewangan dan berakhir di depan Istana Kehakiman. - BERNAMA..

ALHAMDULILAH Team Suara Anak Muda 1Malaysia Berjaya Tamat Kayuhan Patriotik Bersama @najib_razak Sejauh 20km. .Tahniah Pada Semua Yang Hadir, Korang Terbaek. .

No comments: