Thursday, May 9, 2013

Sekolah Wawasan 1Aliran

Saya Cintakan Negara.  Saya Mewakili Suara Anak Muda 1Malaysia Ingin Mendesak Pihak Kerajaan Malaysia Bagi Perlaksanaan Sekolah Wawasan 1Aliran.

Saya Rasa Sudah Sampainya Waktu Pihak Kerajaan Melaksanakan Sekolah Wawasan 1Aliran Bagi Mengukuhkan Perpaduan Kaum Dalam Negara Kita.

Kita Sudah Sampai Di Persimpangan Untuk Kita Menuju Negara Maju. Jadi Pendidikan Memainkan Peranan Utama Dalam Proses Menuju Negara Maju.

Sebagai Rakyat Malaysia Yang Secara Jujur dan Ikhlas Yang Mahukan Negara Kita Terus Kehadapan,  Saya Rasakan Sudah Sampai Waktunya Sekolah2 Kebangsaan Cina Dan India Di Jadikan Sekolah Wawasan 1Aliran Bagi Merapatkan Semangat Perpaduan Kaum Dalam Negara Kita.

Jadi Saya Harap Pihak Kerajaan Barisan Nasional Di Bawah Kepimpinan YAB Dato Seri Najib Tun Razak Untuk Melaksanakan Rangkaian Sekolah Wawasan 1Aliran.

1Sekolah, 1 Bangsa, 1Negara, 1Aliran

No comments: