Thursday, May 2, 2013

Warkah Dato Seri Najib..Rakyat Penentu

Salam 1Malaysia,



Hari mengundi hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi. Apabila tiba masanya nanti, anda akan diberi tanggungjawab untuk memilih pihak mana yang layak diberi mandat untuk mentadbir negara. Tentukan pilihan anda adalah pihak yang mempunyai wawasan untuk negara maju ke hadapan serta mampu untuk melaksanakannya.Rakyat Penentu Masa Depan Negara




Perubahan sebenarnya telahpun berlaku. Kami di BN sendiri telah melakukan pelbagai transformasi termasuk memperkenalkan ramai calon-calon baru pada PRU13 kali ini. Saya yakin, calon-calon baru yang dipilih mewakili BN ini, mampu melaksakan tanggungjawab mereka kepada rakyat dengan baik. Ikuti maklumat tentang calon BN Baru di kawasan anda.


                                      

Selari dengan konsep 1Malaysia yang berpegang kepada prinsip Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan, kami di BN juga telah memperkenalkan pelbagai inisiatif untuk rakyat. Ia telah terbukti mampu memberi memberi manfaat kepada rakyat berbilang kaum di negara ini. Ikuti kisah mereka yang telah mendapat manfaat daripada insiatif BN itu.




Saya harap anda akan membuat pilihan yang tepat dalam memastikan kemajuan serta kestabilan negara terus berkekalan. Kongsikanlah email ini bersama rakan-rakan dan ahli keluarga anda agar kita dapat sama-sama menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara yang lebih baik pada masa hadapan. Berilah sokongan anda kepada BN supaya kami mendapat mandat untuk meneruskan usaha kami bagi menjamin keamanan, keselamatan dan kemajuan negara untuk kita semua.

Najib Razak

#JOM 5HB NI KITA SEMUA PAKAT2 UNDI BN, NAMA SAYA ARMAN AZHA, SAYA UNDI BN INI BUKAN RAHSIA, KERANA SAYA CINTAKAN KEAMANAN, KESTABILAN DAN KEMAJUAN

No comments: