Monday, September 9, 2013

#Armand4Exco Jelajah Johor Darul Takzim


Assalamualaikum sahabat2 yang dihormati.

Saya ingin mengucapkan tahniah dan terima kasih kepada Pergerakan Pemuda UMNO Negeri Johor yang sudi menganjurkan sessi pengenalan Calon2 Pemuda Yang Bertanding Di Pemilihan UMNO 2013.



Hanya Allah SWT sahaja yang dapat balas jasa Pemuda Johor yang sudi menberikan ruang dan peluang bagi kami menberikan pengenalan diri kami kepada para perwakilan Pemuda Johor bagi calon2 pemuda dalam pemilihan kali ini.



Sessi pengenalan calon dibuat di Senai Johor yang dihadiri oleh Calon Majlis Tertinggi UMNO Yang Dihadiri Oleh Sdr Tun Faisal Dan Dato Sohaimi Shahadan Tidak Lupa Juga Pesanan Pemuda Johor Calon Rasmi Majlis Tinggi UMNO Johor Yang Mewakili Pemuda Johor Lain dan Tak lain Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia YB Dato Razali Ibrahim.

Calon2 Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia Yang Dihadiri Oleh Sdr Azwan Bro ( Terima kasih atas kesudian memberikan kami bersama dlm Majlis semalam) Dan Sdr Jamawi Jaafar Yang Hadir Daripada Sabah.


Di antara Calon2 Exco Yang Hadir Adalah Sdr Ustaz Shahrin, Sdr Nazir Hussien, Sdr Onn Hafiz, Sdr Firdaus, Sdr Amizan , Sdr Aizley, Dato Hazali, Ustaz Azmi , Sdr Faisal (Tom) , Datuk Mukhriz Fuad,  Sdr Mohd Nor Dan Rakan2 lain.

Syukur alhamdulilah mendapat respon yang baik dan positif daripada rakan2 Pemuda UMNO Johor selepas saya nyatakan hasrat menawarkan khidmat dan diri saya sebagai Calon Exco Pemuda UMNO Malaysia.. 


 



Tahniah sekali lagi Pemuda Johor yang menganjurkan sessi pengenalan calon dalam suasana yang meriah dan dalam semangat kekeluargaan serta menguatkan perpaduan antara satu sama lain. Kita Generasi Pewaris Perjuangan.



Saya Armand Azha Hj Abu Hanifah sekali lagi dengan rasa rendah diri memohon sokongan daripada rakan2 pemuda seluruh negara bagi memberikan peluang dan ruang bagi saya sebagai Exco Pemuda UMNO Malaysia.

No comments: