Friday, September 6, 2013

Jelajah #Armand4Exco Di Negeri Di Bawah Bayu Sabah.

Assalamualaikum Sahabat Yg Di Hormati,

Saya Ingin Mengucapkan Terima Kasih Atas Salam Perkenalan Sahabat Setiakawan Sabah.

Ucapan Terima Kasih Pada Sahabat Saya Calon Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia Sdr Jamawi Jaafar Yang Anjurkan Sessi Pengenalan Calon2 Exco Pemuda Umno Malaysia Yang Di Hadiri Oleh Ketua2 Pemuda Umno Bahagian,  Naib Ketua Pemuda UMNO Bahagian, Penolong Setiausaha Pemuda Umno Bahagian Dan Para Perwakilan Pemuda Umno Negeri Sabah.

Alhamdulilah Mendapat Respon Yang Positif Daripada Para Perwakilan Sabah Setelah Saya Nyatakan Hasrat Bagi Mengisi Kerusi Exco Pemuda UMNO Malaysia.

Semoga Bulan Ini Menyemarakkan Lagi Semangat Perjuangan UMNO Utk Agama, Bangsa Dan Negara.

Saya  Dengan Rendah Diri Ingin Menawarkan Khidmat Dan Diri Sebagai Calon Exco Pemuda UMNO Malaysia Di Pemilihan UMNO 2013 #Pemuda13.

Klik YouTube - http://bit.ly/18kSL9k

Salah Satu Kenangan Terindah Adalah Berbuka Puasa Di Tepi Bus Stop Ketika Dalam Perjalanan Ke Kota Belud Bersama Rakan2 Pemuda Umno Sdr Eizwan, Sdr Adam , Sdr Richard , Sdr Mukhriz Dan Sahabat Beliau.

Saya Merayu Mohon Sokongan Dan Bantuan Sahabat2 Semua.

Armand Azha Hj Abu Hanifah
Calon Exco Pemuda UMNO Malaysia Pergerakan Pemuda Petaling Jaya Utara
Naib Pengerusi Unit Pidato Pemuda Barisan Nasional Malaysia.

#TeamPisang Kini Di Sabah
(BB Pin:2700149D)

No comments: