Saturday, August 29, 2015

Chong Sin Woon, Jgn Diam Diri Isu BERSHIT!!!


Salam perjuangan dan sehati sejiwa sahabat2 yang dihormati,

Hari ini kumpulan cicak mengkarung akan mulakan agenda TANGAN AJAIB  "BERSIH" mereka di ibukota.

Saya masih menunggu jawapan drpd YB Senator Chong Sin Woon, jangan berdiam diri dan memohon talian hayat drpd Chew Mei Fun utk mempertahankan diri anda. Anda sendiri yang keluarkan kenyataan POPULIS.

Jangan ingat dengan berdiam diri, perkara ini akan berlalu begitu sahaja wahai KP MCA.

Apa kepastian KP MCA ini mengatakan kenyataan beliau tidak disambut oleh ahli2 MCA untuk turun ke BERSHIT?

Saya ingin beliau bertanggungjawab jika ada ahli MCA turun menyokong BERSHIT walaupun seorang yang hadir kerana beliau yang harus dipertanggungjawabkan atas kenyataan yang kurang bijak atau bahasa yang mudah dipahami "BODOH"

Kenyataan ini mengambarkan kedangkalan beliau dalam mentafsir perkongsian kuasa yg selama ini menjadi asas kepada pembentukan dan kesepakatan wujudnya BARISAN NASIONAL.

Adalah amat malang beliau sebagai pemimpin bersama BN mengeluarkn kenyataan yang amat BIADAP dan boleh menjejaskan semangat sesama parti komponen yang kita pupuk dan pertahankan selama ini. 

Beliau perlu bertanggungjawab terhadap kenyataan yang dikeluarkannya.

Diatas kenyataan yg telah di zahirkan secara terbuka ini, saya mewakili Briged Kesatria Muda Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia desak YB Chong Sin Woon :

1. Meletak jawatan sebagai Ketua Pemuda MCA Pusat.

2. Meletak jawatan sebagai Timbalan Menteri Pendidikan.

3. Meminta Presiden MCA Dato' Seri Liow Tiong Lai mengambil tindakan disiplin dan jika perlu memecat YB Chong Sin Woon dari parti MCA.

Tetapi kenyataan yg dikeluarkan oleh Ketua Pemuda MCA jelas menunjukkan kenyataan populist dan tidak selari ngan keputusan barisan kabinet.

Pada YB Senator Choon Sin Woon sudah belajar ker mengenai akta perhimpunan aman yang dilulus diparlimen atau sekadar boneka alat populist yg giler publisiti

Armand Azha Hj Abu Hanifah
Exco Pemuda UMNO Malaysia
#SehatiSejiwa
14 Zulkaedah 1436 bersamaan 29hb Ogos 2015

No comments: