Sunday, April 17, 2011

Nationalis Harus Bangkit

Salam Sahabat2 Yg Saya Hormati,

Tahniah Kepada Barisan Nasional Atas Kemenangan Pilihanraya Sarawak. Walaupun Barisan Nasional Menang 2/3, Suatu Perkara Dpt Kita Saksikan Sepanjang PRN Sarawak Iaitu Peperangan Idealogi Kaum Cina Yg Harus Kita Nilai Dan Kaji Kembali.

Kini Semua Melayu Nasionalis Mesti Berani Jelaskan Dgn Nada Tegas, Kaum Cina Adalah Rakankongsi, Min Yuen Adalah Musuh Tradisi. Pilih Antara Dua! Jgn Kompromi, Tapi Penerangan Jelas Akan Kedua2nya.

Min Yuen Tidak Pernah Tinggalkan 'Perjuangan Minoriti Kuasai Minoriti' Ni! Bezanya Kini Tiada Lagi Penjajahan Minda, Senjata Saja Tidak Dipikul Lagi, Tetapi Kini Gerakkan Penjajahan Minda Yang Berlaku, Kembali Penerapan Idealogi2 Komunis Dlm Minda Samada Sedar Atau Tidak, Laungan "Kesamaratan" Juga Salah Satu Perjuangan Komunis Suatu Masa Dahulu, Tetapi Kini Sudah Bangkit Kembali, Masih Mengunakan Cara Saya Iaitu Mengunakan Org Melayu Sendiri Utk Pecah-Belahkan Org Melayu Sendiri!

Min Yuen Adalah Minoriti, Dikalangan Minoriti. Melayu Nasionalis Mesti Tegaskan Tiada Ruang Lagi Utk Kompromi, Tapi Penerimaan Konsep Perpaduan 1Msia Harus Diterapkan.. Tolak Politik Kebencian Yg Di Guna Pakai Kini! JOM POLITIK BARU..

Nasionalis Melayu Muda Bukan Perjuangan Rasis Tetapi Perjuangan Yang Mahukan Perpaduan Dan Muhibbah Sesama Kita Di Negara Yang Berbilang Kaum Dan Agama.

Nationalis Melayu Muda , Agama Islam , Bangsa Melayu , Tanah Air Wajip Jadi Wardah Perjuangan Kita.

Islam Agama Persekutuan Amanah Kita.

All For One And One For All...I'm A Malaysian, Wasalam :)

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: