Monday, June 6, 2011

"PUTRAJAYA" Pernah Nak Di Gadaikan Oleh PAS

Salam Sahabat2 Yang Di Hormati,

Jelas Kini PAS Sudah Menunjukkan Sifat Sebenar Perjuangan PAS, Sejak Di Tubuhkan Dahulu Laungan Negara Islam Dan Hudud Di Mainkan Dan Di Katakan UMNO Ini Kafir Dan Sekular Serta Mengafirkan UMNO Dan Pelbagai2 Lagi Tohmahan Di Lemparkan Pada UMNO Dan Kerajaan, Siapa Yang Boleh Lupa.

Dahulu Mengatakan Mana Bole Msia Buat Kereta Nasional "Proton" Kini Mereka Paling Ramai Pakai "Proton", Dahulu Kata Pembaziran Buat "KLCC" Kini Diam Seribu Bahasa.. Yang Paling Utama Isu Dahulu Mengatakan "PUTRAJAYA" Bazir Duit Rakyat Dan Jika Ada Peluang PAS Dan BA ( Barisan Alternatif ) Dahulu Akan GADAIKAN Serta JUAL " PUTRAJAYA".

Kini Sibuk Pulak Nak Ke PUTRAJAYA Pulak, Sehinggakan Prinsip Perjuangan PAS Sejak Tubuh Telah Di Ubahkan, Tiada Lagi Laungan "Negara Islam" . Tiada Lagi " HUDUD" Kini Ubah Kepada "Negara Kebajikan"....... BARISAN NASIONAL Konsisten Dlm Perjuangannya "NEGARA KEBAJIKKAN" Sudah Di Laksanakan Sejak Puluhan Tahun Lagi Dibawah BN.

Barisan Nasional Membina Negara Kita Kearah Sebuah Negara Yang Meletakkan Islam Sebagai Agama Persekutuan, Barisan Nasional Melaksanakan Konsep Penubuhan Negara Berlandaskan "PIAGAM MADINNAH" Alhamdulilah Negara Kita Maju Dan Muhibbah Sehingga Kini.

PAS Kini Sudah Jadi Sosialis Seperti DAP Dan PKR....Perubahan Dan Satu Pengkhianatan Pada Para Pejuang PAS Yang Terdahulu. Renungkan, Fahami, Nilaikan Siapa Benar dan Siapa Tidak.

PAS Dan PR Nak Pi Putrajaya Kasitau Saya, Bole Saya Sediakan Teksi, Bas Atau ERL Utk PI Ke Putrajaya, Tak Perlu Menang Pilihanraya :)
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

opisboi said...

kesian kat lu!

Shahrul said...

pas mana pernah konsistent....merapu je lebih....gila kuasa....gila betina....dan mcm2 gila lagi....