Thursday, January 12, 2012

Watikah Perlantikan AJK Unit Pidato Pemuda BN




Syukur Alhamdulilah Majlis Angkat Sumpah dan Penganugerahan Watikah Perlantikan AJK Unit Pidato Pemuda BN Di PWTC Yang Di Saksikan Oleh YBM Dato Sri Utama Tengku Adnan Tengku Mansor SU Agung BN.

Selama 3Tahun Unit Ini Ditubuhkan Dengan Pelbagai Cabaran, Halangan, Rintangan dan Kenangan Oleh Rakan2 di Dalam Unit Pidato Pemuda BN.



Bermula Ngan Kursus Pertama Pada Tahun 2009 Di Janda Baik Pahang, Dimana Tempat Dan Titik Permulaan Unit Ini. Siapa Sangka Pertemuaan Di Antara Rakan2 Pemuda Seluruh Negara Yang Tidak Mengenali Antara Satu Sama Lain Sehingga Berkekalan Sehingga Ke Hari Ini. Kini Hubungan Antara Kami Ibarat Hubungan Adik Beradik Susah Senang Bersama.



Hari Ini Adalah Satu Hari Yang Amat Berharga Bagi Seluruh Keluarga Team Unit Pidato Pemuda BN. Di Mana Pergerakan Pemuda Barisan Nasional Menberikan Watikah Perlantikan Kepada Semua Team Unit Pidato Pemuda BN Selepas Berjuang Selama Lebih 3Tahun. Berceramah di Semua Pilihanraya Kecil, Pilihanraya Negeri Sarawak, Program2 Pidato di Peringkat Bahagian, Kursus2 Pidato,Motivasi Pidato Sehingga ke Pertandingan Pidato Politik Piala Perdana Menteri Malaysia.



Setelah Menunjukkan Komitment Dan Tanggungjawab Akhirnya Pada 12hb Januari 2012 Majlis Angkat Sumpah dan Penganugerahan Watikah Perlantikan AJK Unit Pidato Pemuda BN Di PWTC Yang Di Saksikan Oleh YBM Dato Sri Utama Tengku Adnan Tengku Mansor SU Agung BN.



Terima Kasih Semua Atas Sokongan Anda Semua "BN PILIHAN ORANG MUDA"

No comments: