Tuesday, April 3, 2012

AGENDA PAKATAN "HANCUR ANAK MUDA"



Apa Nak jadi pada budak bingai nama Adam Adli ni, kan dah kena..dia sedar atau tidak dia ni dijadikan alat dan pencacai PAKATAN jer. Apa kena mengena gerakan Mahasiswa dengan Flat di Lembah Pantai.



Flat tu asrama mahasiswa ker? Yang sibingai pencacai PAKATAN ni Adam Adli and Geng depa ni penduduk di lembah Pantai ker? Soalan disini yang dia sibuk nak kejar glamour ikut telunjuk PAKATAN ni kenapa, adakah macam biasa PAKATAN janjikan langgit dan bumi utk budak bingai ni. Ada rakan2 PAKATAN kata pemimpin2 besar PAKATAN janji si bingai ni jadi CALON PRU13..adeiiiii... Ni kah contoh nak jadikan wakil rakyat, hancur lar generasi anak muda masa hadapan.



Kepala Mahasewel yang menghasut mahasiswa-mahasiswa seluruh Malaysia untuk merosakkan diri mereka dengan berdemo dan membuat kacau di dalam negara. Beliau telah ditinju dengan kejam di Kg Kerinchi kerana kehadirannya tidak disenangi oleh ramai penduduk.



PAKATAN PEROSAK MASA HADAPAN ANAK MUDA DEMI KEPENTINGAN POLITIK MEREKA...HANCUR ANAK MUDA. SUARA ANAK MUDA1MALAYSIA (SAM1M) TOLAK PAKATAN..

No comments: