Wednesday, April 4, 2012

LANTAK KORANG NAK BERHIMPUN, 3HARI 3MALAM



Salam sahabat2 yang dihormati,

Cam biasa ler kalau PAKATAN lain dan tidak lain depa suka buat Himpunan, teruskan lah berhimpun secara aman. Buat jangan tak buat. Rakyat menilai mana yang bertanggungjawab dan mana yang tidak bertanggungjawab. DATARAN MERDEKA SEMPIT TAK MUAT 500,000 YANG NAK HADIR, SAYA CADANG PI BUAT DISTADIUM BERSAMA PACKAGE 3HARI 3MALAM.



Heboh dlm media2 PAKATAN katakan akan himpunkan 500,000 pada 28hb..Buat jgn tak buat.
Soalan disini tarikh 28hb ni masih jauh lagi bole buat perubahan logistik agar tidak menganggu gugat keadaan sekitar bandaraya, kerana ianya hanya akan melumpuhkan ekonomi terutama di bandaraya.

Cadangan SUARA ANAK MUDA 1MALAYSIA buatlah di Bukit Jalil pada 28hb kerana lokasi yang besar dan boleh memuatkan jumlah yang dikatakan 500,000 ni PAKATAN kira ngan bayang2 skali cam biasa atau buat di stadium Shah Alam juga boleh memuatkan kapasiti yang dikatakan.



Saya rasa kalau PAKATAN setuju buat di Stadium Bukit Jalil atau Stadium Shah Alam, buatlah 3hari,3malam..himpunlah, menjeritlah, berjalanlah keliling stadium tanpa henti, duduk dan baringlah dalam tempat yang saya cadangkan..Kerana tak ganggu dan kacau MAJORITI rakyat dinegara kita.



Buatlah konsert atau pertandingan menari ala Anuwar didalam stadium tu, tak sapa marah...



HIMPUN DUDUK, BARING DAN BUAT LAR KENDURI DALAM STADIUM TU, MAJORITI RAKYAT MALAYSIA TAK MARAH, YANG RAKYAT MALAYSIA MARAH BILA BUAT KAT TENGAH2 KUALA LUMPUR..ITU YANG ORANG MARAH..BILA MAJORITI ORANG MARAH MAKA PIHAK BERKUASA KENA TEGAS, ITU SAHAJA.

JADI PADA PAKATAN, JGN NOTTI2 TAU, PI DUK DALAM STADIUM 3HARI 3MALAM PACKAGE PERCUTIAN PAKATAN..

SAYA NAK BERSIH KAN SELANGOR DRPD SAMPAH2 YANG TAK SETTLE2, ADA HATI NAK JADI KERAJAAN PUSAT, MASALAH NEGERI YANG SIMPLE PUN TAK LEH SETTLE...ADEIIIIII..

No comments: