Thursday, January 10, 2013

"YOUTH ROAD TO WORLD CUP" Suara Anak Muda 1Malaysia




Suara Anak Muda 1Malaysia Secara Rasmi Akan Menjadi Pengerak Bersama Kepada Penubuhan Premier Football Academy (PFA) Yang Akan membangunkan Program Kemajuan Bolasepak Yang Bermula Dari Pada Peringkat Akar Umbi, Sebagai Satu Cabaran Bagi Membantu Negara Kita Mencari Bakat-Bakat Generasi Akan Datang Dimana Ianya Akan Dinamakan "YOUTH ROAD TO WORLD CUP"

Suara Anak Muda 1Malaysia Dan Premier Football Academy Akan Bercadang Bekerjasama Dengan Kementerian Belia Dan Sukan Serta FAM Dalam "YOUTH ROAD TO WORLD CUP"




Premier Football Academy Mensasarkan Pengambilan Pemain Bermula Mac 2013 Khususnya Bagi Kategori Di Bawah 12tahun Dan Di Bawah 15tahun Yang Akan Bermula Di Beberapa Pusat Latihan Iaitu Pusat Latihan Petaling Jaya dan Pusat Latihan Damansara. Suara Anak Muda 1Malaysia Akan Senantiasa Memberikan Sokongan Pada  Setiap Usaha Yang Menjurus Kepada Pembentukan anak Muda Generasi Akan Datang Serta Mencarikan Halatuju Dan Masa Depan Yang Baik Bagi Anak-Anak Muda.



Sebarang Pertanyaan Boleh Diajukan Pada Email Kami : suara.anakmuda@1myemail.com Atau ke Laman Facebook Premier Football Academy Malaysia.

Bagi Yang Berminat Untuk Menjadi Team Sukarelawan Suara Anak Muda 1Malaysia Dan Menjadi Ahli Rasmi Kami Juga Boleh Terus Hantarkan Maklumat Anda Pada Email Di Atas.


-Anak Muda Pengerak Masa Hadapan Negara-

2 comments:

Let's Build A Zero Complications World said...

Mand! Apa kata kita adakan competition dimana prizenya ticket pelancungan dan ticket untuk menonton World Cup Final di Brazil. Semua disediakan. Kita hantar 1 team utk menonton bukan utk main.

SAM1M league for World Cup 2014. Pemenang league ni dapat ticket tersebut.

Terbuka kepada mana mana team baru sahaja.

Unknown said...

yeap..setuju