Thursday, August 15, 2013

Kesian Nya Pencacai Rejim


Assalamualaikum Dan Salam Aman1Msia,

Kesian saya lihat budak2 tak cukup akal ciptaan rejim pakatan ni. Askar robot tak berakal red bean army ni..


Rajin betul pencacai pakatan ni provoke saya hari2 kat FB Saya dah tak layan pasal tiada fakta dalam hujah2 nya hanya tau maki , caci , kutuk dan fitnah jadi bagi saya buang masa layan provokasi murahan depa ni. Dalam UMNO ada lebih 3juta ahli tapi depa sayang betul kat saya ni..


Skang Main Watsapps lak heheheh, tiap2 hari antor gmbar2 provokasi murah, kesiannya dia ni.
Sapa2 nak macai rejim pakatan yang nak digunapakai ada no handphone dia pada gambar dibawah. Sesiapa yg nak no Mr Red Bean Army Melayu A.K.A Cicak Mengkarung Panglima Tempang Pakatan..
KESIAN NI KER LAUNGAN POLITIK BARU ALA REJIM PAKATAN..

Takut ker ngan saya ni puak2 Cicak Mengkarung Panglima Tempang Pakatan atau Sayang Sangat Kat Saya. ..Hehehehe...

Serang lah saya macam mana sekalipun, prinsip perjuangan saya kekal bagi memartabatkan agenda Agama , Bangsa Dan Tanah Air..

"SAYA RELA DIPENJARAKAN KERANA PRINSIP PERJUANGANKU, TAPI AKU TAK RELA PRINSIP PERJUANGAN KU DI PENJARAKAN"

No comments: