Sunday, August 18, 2013

Tolak Politik Wang


Assalamualaikum Dan Salam Aman1Msia,

Tertarik hati saya melihat kenyataan yang dikeluarkan oleh salah satu pemimpin veteran UMNO baru2 ini.

"Tolak Pemimpin Yang Naik Dengan Kekuatan Poket" Tan Sri Rais Yatim  SEMPOY...

Ini Statement Yang Mudah Kita Paham Dan Saya Sokong 100%, Saya Doakan Para Perwakilan Kali Ini Pilih Yg Bekerja Dan Kita Nilaikan Gerak Kerja Mereka Walaupun  Sebelum Musim Pemilihan.


Jangan Lah Para Perwakilan Membuat Kesilapan Dimana Memilih Calon Last Corner Yg Pakai Kekuatan Poket Yg Tak Buat Kerja  Hanya Kerana Mereka Drpd Golongan Bangsawan .

Pemilihan kali ini akan memberikan isyarat pada rakyat samada UMNO akan terus bertambah kuat atau tidak berani membuat perubahan. Keputusan Ada Di Tangan Anda .


Ada yang katakan pada saya sukar kerana dah jadi budaya, saya katakan jika kita sayangkan UMNO kita mulakan dulu ngan diri kita utk ubah perkara yang tak baik untuk jadi baik..

#TeamPisang
#KuPisangBukanEpalOren #PertandinganAdikBeradik

No comments: